POZIOM
|
PLANOWANE ODDZIAŁY |
|
ODDZIAŁY PRZEDSZKOLNE |
„0” A |
Oddział ogólny- realizujący innowacyjny program: Nauczanie bez granic, oparty na:
· interaktywności i współpracy - nauczyciele i uczniowie wspólnie tworzą innowacyjne zajęcia z wykorzystaniem technologii cyfrowych; · interdyscyplinarności-przenikaniu się nauczanych treści bez podziału na przedmioty; · ekspedycyjności- nauczaniu w terenie, z wykorzystaniem zasobów środowiska lokalnego; · kształtowaniu kompetencji społecznych i językowych (realizacja ogólnopolskiego programu Rok Relacji, współtworzonego przez nauczycieli SP 35 i innowację pedagogiczną w zakresie nauczania języka angielskiego); Oddział realizować będzie: · poszerzony kurs języka angielskiego- prowadzony przez ambasadorkę Microsoft Innovative Educator Trainer, Microsoft Innovative Educator Expert oraz ambasadorkę Wiosny Edukacji stosującej na lekcjach innowacyjne metody i formy pracy; nauka angielskiego kontynuowana będzie także na pozostałych zajęciach- osłuchiwanie się z językiem: piosenki, bajki, gry on-line w języku angielskim; · zajęcia informatyczne- wprowadzające dzieci w świat robotyki i programowania. Oddział kontynuować będzie innowację w klasach 1-3.
|
„0” B |
Oddział usportowiony o profilu łyżwiarstwo z elementami hokeja na lodzie Realizować będzie: · poszerzony program zajęć sportowych- prowadzony w oparciu o autorskie programy łyżwiarstwa i hokeja na lodzie dla klas 0-III zatwierdzone przez MEN oraz innowacje pedagogiczne, opracowane przez trenerów SP35; · logorytmikę- połączenie ruchów ciała z ćwiczeniem wymowy wspieranym muzyką, sprzyja wyrabianiu szybkiej orientacji w czasie i przestrzeni, koncentracji uwagi, stymulowaniu do sprawniejszego myślenia, a także kształcenie takich cech jak aktywność, współdziałanie w grupie, porządek; · balet-prowadzony przez nauczyciela tańca klasycznego (dla trenujących łyżwiarstwo figurowe) · nauczanie interdyscyplinarne -(nauczanie projektowe, bez podziału na poszczególne przedmioty); · ekspedycyjność nauczania- zastosowanie badawczego projektu edukacyjnego, realizowanego w oparciu o zasoby środowiska lokalnego; · zajęcia warsztatowe „Uczę się uczyć”.
|
|
|