Mija drugi rok realizowanego przez nas projektu Erasmus+ finansowanego ze środków unijnych. W tym roku przeprowadziliśmy dwie mobilności – jedną do Meridy w Hiszpanii, w której wzięło udział 9 uczniów i dwie nauczycielki oraz jedną do Włoch, do Casalmaggiore, w której wzięło udział 10 uczniów i 2 nauczycielki. Jedna nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej wzięła udział w kursie dotyczącym wprowadzania edukacji klimatycznej.  Na dwóch tygodniowych mobilnościach odwiedziło nas razem 5 nauczycieli i 27 uczniów. Cele realizowanych aktywności podczas mobilności, a także poza nimi to przede wszystkim:
- Rozwijanie świadomości ekologicznej i prośrodowiskowej – pogłębianie wiedzy na temat środowisko naturalnego a także budowanie odpowiedzialności za nie
- Kształtowanie wiedzy i umiejętności w zakresie zrównoważonego rozwoju – uczestnictwo w warsztatach dotyczących zrównoważonej turystyki,
- Rozwijanie kompetencji artystycznych i ekspresji twórczej – udział w zajęciach dramy jako forma rozwijania umiejętności wyrażania emocji, 
- Wzmacnianie aktywności fizycznej i integracji poprzez sport – uczestnictwo w zajęciach sportowych sprzyjających zdrowemu stylowi życia oraz budowaniu relacji rówieśniczych w międzynarodowym środowisku.
- Rozwijanie wiedzy przyrodniczej i geograficznej – poznawanie zagadnień związanych z wodą, jej właściwościami i obiegiem w przyrodzie, w kontekście lokalnym i globalnym.
- Zgłębianie dziedzictwa historycznego i kulturowego – poznanie najważniejszych zabytków i miejsc historycznych Gdańska, Oliwy i Malborka w celu kształtowania tożsamości kulturowej i zainteresowania historią regionu.
Zachęcamy do zapoznania się z wszystkimi podjęte przez nas pro-ekologiczne działaniami w drugim półroczu roku szkolnego: https://www.canva.com/design/DAGq39OJ7Wo/DmQflVBcgg1p_wPxyDcURA/view?utm_content=DAGq39OJ7Wo&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=h20f9c0fdcf