Tenis ziemny
-
Barbórka
czytaj dalej: Barbórka4 grudnia zaprosiliśmy do świetlicy górnika (pan jest również pracownikiem naszej szkoł). W dniu Barbórki poznaliśmy charakter pracy polegającej na pozyskiwaniu złóż spod ziemi. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych szczegółów.
-
Dzień Misia w świetlicy.
czytaj dalej: Dzień Misia w świetlicy.Jak co roku 25 listopada obchodziliśmy Dzień Misia. Tego dnia poznaliśmy historię święta, wykonywaliśmy prace plastyczne związane z tą tematyką. Ponadto rozwiązywaliśmy różne zagadki i rebusy, których rozwiązaniem było słowo: miś, niedzwiadek.
-
Dzień Jeża
czytaj dalej: Dzień JeżaDzień Jeża obchodziliśmy 12.11.. Uczniowie poznali warunki życia w jakich żyje ten mały ssak oraz jak przystosował się do warunków życia w ekosystemie.
Podczas zajęć plastycznych dzieci zbiorowo wykonały dużego jeża, który jest jesienną ozdobą na naszym szkolnym korytarzu.
-
Dyniowe, strachliwe stworki i opowiastki.
czytaj dalej: Dyniowe, strachliwe stworki i opowiastki.Dzień Dyni i Halloween obchodzimy w świetlicy na wesoło. Z filmów edukacyjnych poznaliśmy tradycje tych świąt obchodzonych na całym świecie. Z wielkim dystansem traktujemy ten dzień - jako zabawę i możliwość stworzenia STWORKÓW podczas różnych zajęć plastycznych.
Dzień Dyni, to również moment do poznania jak wartościowym dietetycznie dynia jest owocem (z botanicznego punktu widzenia powstaje z kwiatów i zawiera nasiona, podobnie jak pomidor czy ogórek).
-
Eksperymenty i doświadczenia w świetlicy.
czytaj dalej: Eksperymenty i doświadczenia w świetlicy.Nasi uczniowie pogłębiają wiedzę o otaczającym nas świecie poprzez liczne doświadczenia fizyczno - chemiczne, które dokonywane są w świetlicy szkolnej. Każdemu uczniowi tego rodzaju zajęcia sprawiają dużo przyjemności i zaangażowania.
-
Gdańskie Nagrody Społeczne 2026
czytaj dalej: Gdańskie Nagrody Społeczne 2026Gdańskie Nagrody Społeczne 2026. Doceńmy tych, którzy zmieniają miasto na lepsze
-
Dzień Drzewa
czytaj dalej: Dzień Drzewa10 października obchodziliśmy Dzień Drzewa. Uczniowie poznali różnice między drzewem i krzewem. Oglądaliśmy atlasy, w których sfotografowane były drzewa z owocami oraz rozpoznawaliśmy nazwy gatunków drzew na podstawie liści. Uczniowie wykonali prace plastyczne - papierowe drzewa.



